Förlåt!

Asså seriöst ni får förlåta mej för mitt sjutk dåliga boggande både igår och i förgår... Men mår så sjukt dåligt just nu och onrkar inte sitta här och gnälla om det...

Men iaf hur kommer det säg att man mister 3 vänner/typ vänner. En sjukt bra vän som man stöder undan man flit för att inte dra med ner i skiten? Hur kommer det sej att den personen skiter i en sen när man bara försöker vara snäll... 

Dom två andra idioterna bryr jag mej inte om som denna för dessa två har bara gjort mitt liv till ett helvete!

Hur kan det ha blivit så här? Jag vet att jag gjorde fel! Men jag fattar inte att du skiter i mej nu när jag stöder undan dej för att inte dra ner dej med! Förlåt men jag vill ha dej som vän men du klarade inte av att ha mej som vän... Ja jag ska söka hjälp och det skulle inte räka sa du vf får vi då inte ett snabbt och lidande löst slut för min del? Nu kommer jag aldrig kunna se dej igen utan att vilja spola tillbacka tiden och göra allt bra igen!


När vet man att det är äns tur att dö? När man har denna känsla att man ska ta sitt liv ska med det då? Jag vet att jag behöver hjälp men iaf! När vet man det? Och hur? När är man redo? Är det efter att ha haft dödslängtan ett bra tag?

Du är min ängel! Jagh vet att jag typ ignorerar dej men vill inte att du ska må dåligt för att jag gör det! Vi har inte kännt varandra länge mej ändå vill inte dra ner dej i mitt helvete! Jag hoppas du fattar och ger mej en chans till och du är nog en av dom mest förtående vänner jag någonsin haft! Saknar dej! Lämna mej aldrig!

Detta är lite som snurar i mitt huvud just nu och detta är inte ens en tiondel av allt! Så förlåt mej yttligare en gång för alla mina vänner jag sårat och kommer såra! Lämna mej nu medans ni kan utan större ångest! Lämna mej eller stå kvar det är erat val! Vet inte vilka som är mina vänner längre!... Förlåt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

säger såhär: deppa inte över någon som inte deppar över dig, jag har gjort det många gånger och bara märkt att de är meninglöst, blir man sviken av vänner så e det inga riktiga vänner!

och jag hatar själv när folk säger sånt till mig som ja nu säger till dig, men ja vet att i slutet har dom alltid haft rätt, håll dig till dom som finns kvar och lev varje dag lyckligt!

fånga dagen! =)

2009-08-20 @ 11:39:47
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: Nettan,

Jerry, jag vill att du ska veta att jag alltid finns här, om du behöver prata. Och du säger att du inte längre vet vilka dina vänner är.. Jag är förtfarande din vän, och jag kommer alltid att vara det, även fast vi inte ses så mycket, så tycker jag så otroligt mycket om dig, och jag saknar dig nått fruktansvärt mycket!<3 Du är en fin människa och jag är så glad över att jag fått lära känna dig. <33 puss&kram

2009-08-20 @ 12:00:13
URL: http://dreamsandreality.devote.se
Postat av: Anonym

Fy vad jobbigt när man bara tycker att håret blir åt helvete hur man än gör! Aa känns rätt skönt med någon mer som har hår som betyder.

Läste inlägget här, hoppas verkligen det löser. De där vännerna är inga riktigt vänner när de beter sig så. Jag lovar att du är värd mycket mer!

2009-08-20 @ 17:31:24
Postat av: -

hmm..



du har sårat mig.

men jag kommer alltid älska dig ändå!

2009-08-21 @ 06:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0