Fråga på!

,,,,

Hej på dej som sagt nu är det dax för frågestund, jag kommer hålla fråge studen öppen ett tag, vet inte riktigt hur länge så det är bäst att ställa en fråga redan nu. 
 
Som du ser på bilden så lovar jag att ge svar på allt! 

Detta är en chans att ni ska få lära känna mej som den jag är, med era frågor. Annars blir det bara en tråkig pressetation av mej och det är inte så kul att läsa. Ställ gärna flera frågor i samma kommentar. Ha det så kul med frågandet så hoppas jag du får lika roligt när du får mitt svar!

Kommentarer
Postat av: kristina :)

HAHAHHA NOLL KOMMENTARER ! :)

2009-08-14 @ 15:41:38
URL: http://rastamaan.blogg.se/
Postat av: :P

Hur stor kuk har du ?

2009-08-14 @ 15:41:49
Postat av: Anonym

har du någon gång tänkt perverst om ngn i din släkt?

2009-08-14 @ 15:43:08
Postat av: Dennis Nilsson

Jävla seriösa kommentarer som kommenterat innan mig -_-

2009-09-14 @ 19:29:42
URL: http://enkelt.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0