Fredag kl 15!

Nej nu får man ju ångest, bara en vecka kvar till skolan börjar... Jag börjar den 24. Ska ju gå om tvåan så jag har två långa år kvar... 

Idag har jag bara legat hemma, men funderar på att åka iväg och köpa lite godis och lite chips och en cola så klart... Lite fredags mys måste man ju få ha... (Hörde precis OLWs fredags mys sången därför uttrycket fredags mys)

Och jag såg precis på blogg.se att det snart kommer en ny kamera med en display på framsidan så att den man tar kort på ser sej själv eller när man tar själv poträtt, det är ju den utlimata blogg kameran ju, På tal om blogg kamera så kanske jag kommer slänga upp en video blogg... Tycker man ska använda alla medel, och sen så är det kul att video blogga för att man kan alltid sitta och skratta åt sej själv efter. 

Nej nu ska jag nog ta och spela lite, så hörs senare... Puss Puss<3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

NIbbe D:

2009-08-14 @ 15:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0