Hallå du kallar mej fitta!

Du kallar mej fitta men du börjar "stor" böla när jag kallar dej Drama Queen och så lägger du ut skiten på bdb? Vad är det om Drama Queen om något? Vf inte lägga ut hela chaten... Nej men du är ju så jävla perfekt! Du sårar aldrig någon för att du är den bästa snällaste människan på jorden! Du målar up mej som en jävla fitta men det skiter väl du i! Bara det ser ut som det är dej det är synd om! 

Jag hatar dej! Snälla försvinn från mitt liv! Dra åt helvete!

Nej jag är absolut inte den som inte tar åt sej så ååå dra åt helvete!!!!!

Klart som fan jag gör det jag är inte död inut i... Inte ännu iaf!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du bryr dig ju också om du skriver om det + lägger ut det men vem är det du menar?

2009-08-17 @ 11:03:51
URL: http://dailyuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0