Hej och god natt!

Hej på er förlåt så sjukt mkt för inget bloggande! Men nu när skolan börjat har jag inte orkat blogga på kvällarna när jag kommer hem... Och jag kommer inte in på internet i skolan för dom håller på att göra om allt...
Ny klass! Helt underbart! Jag och Penny säger jag bara vi är SÅ bäst! Alla andra är mobbade men vi är speciella! Du och ja Penny!
Jag och Penny har så sjukt kul! Seriöst vi springer runt på stan och jag leker yber bög och vi har sjukt kul! Springer runt och fjollar oss om allt och alla! Men rosa är SÅååå imon!! Vi träffades i måndags, vi gifte oss i måndags vi skilde oss -paus- aldrig! HAhah så här sjukt kul har jag inte haft på länge och det kommer förhoppningsvis växa till en stor och härlig vänskap! Hjärta på min man Penny!<3
Nej nu har jag fixat Ipoden men har inget skydd till den så jag ska springa runt med den i en strumpa... Aa en strumpa man har på foten! men imon ska jag köpa en skydds sak åt den, om det finns annars får jag köpa någon slags väska eller något sånt... Vill ju inte repa sönder den...
Snart får jag pengar då blir det lite kläder och en resa till skåne till min Sanna! Åå min älskade fru Sanna! Kan knappt vänta!!
Ja som sagt får snart pengar eftersom jag fyller år snart, känns lite B eftersom jag blir 19... Men jag önskar mej pengar! Jag hoppas jag får det, då ska jag köpa kläder, åka till skåne och köpa en bärbar dator om mina pemgar räcker! För jag kan inte leva utan en bärbar data! Har blivit ett måste efter sommaren... För annars blir det så här dåligt bloggande osv.. Inget spelande och så... Inget msn:ande! Så jag hoppas pengrana räcker!
Nej nu ska jag sova... Avslutat detta inlägg med en underbar bild jag tog på fredags natten förra helgen på typ en festival!
God natt och sov gott!<3
...

Kommentarer
Postat av: penny :)

alltid du och jag hjärtat ! vi är bäst och jag älskar oss <3

2009-08-31 @ 19:39:05
URL: http://pennysleet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0