Lasse Lindh!

Igår kramade jag lasse tre gånger! Fick hans autograf två gånger och har massa kort när han kollar på mej och när han precis har krivit sin första autograf! Så jag små pratade lite med honom och var sjukt nervös hela tiden... Så han såg mej i publiken och såg att jag sjöng med till allt och när han gick ner mot oss så böjade han sej ner och kollade på oss... När han kom till mej så såg jag honom rakt i ögonen och man såg hur han lös upp, det var så sjukt magiskt! Jag lös nog lika mkt av all kärlek han sjöng ut över oss till oss på oss!

Tyvär flyttar han utomlands nu för ett år men vi får hoppas och jag bara vet att dom kommer komma tillbaxa dom kan inte sluta nu!

Kärlek i bilder!<3

Här var jag så grymt jävla nervös! Kunde inte le hela jag skackade!

Här kollar Lasse rakt på mej!

Just här sjunger Lasse i ditt stora hjärta och kollar rakt på mej!

Här har han precis sjungit klart Du kan få mej hur lätt som hälst!
Önskar ni kunde se bilderna från min dator ist!
Sjukt mkt bättre!

Sista älskvärlda orden i sista sången! Man ser hur han kollar på mej!
Jag önskar han kunde ha sjungit bara för mej! Men tyvär så kan man inte äga någont sådant vackert!

Och här är när jag tar mitt sista kort och kramar honom en sista gång och önskar honom ett härligt och avkopplande år utomlands men just innan detta så får jag ta denna under bara bild!


Tack Lasse Lindh för den underbara tid jag fick prata med dej och höra hur du sjöng till mej!

Tack!

Kommentarer
Postat av: Juliaaaaaaaaa kermit

hahahaahahah, go jerry go!

2009-08-23 @ 15:28:01
Postat av: madde.

du stog brevid mig typ! coolt.... Lasse är bra han.

2009-08-23 @ 18:06:17
URL: http://modernatankar.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

aa, nej men precis nöden har ju ingen lag haha, och sätter dom inte ut toaletter ngnstans så måste man ju (a)

och fan man lever bara en gång ;) haha!

2009-08-23 @ 19:29:27
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: ida

åh, lasse är så fin!

2009-08-24 @ 22:28:10
URL: http://ballonghuvud.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan Jerry >< du lät som en liten skolflicka! helt underbart! =D

2009-09-10 @ 21:14:01
Postat av: Maja Bergfeldt

Fan Jerry >< du lät som en liten skolflicka! helt underbart! =D

2009-09-10 @ 21:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0