Vad har jag gjort?

Jaha? Frågestunden blev ju sjukt fail. Men jaha får väl dra igång en till men en annan gång...

Nu ligger jag här ner sjuken i mina tankar och äter lite godis för att miska sök suget... Ja har ju varit rökfri sen den 5 juli. Är sjukt stålt över det.

Det har varit en slapp dag idag, har inte funnits så mkt att göra. Jag är på ett för jävligt humör hela tiden. Eller typ hela tiden. Skrattar någon gång i bland sådär. Men jag vet inte riktigt vad som är med mej? Antagligen att jag är röksugen och att skolan börajr snart... Ja så är det nog...

Nej nu var det nog pratat för ikväll eller för i natt kanske man säger när kl är 2. Nej nu ska jag spela lite tror ja och sen så ska jag nog sova.

Godnatt på er älskade läsare<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0