Avhopp och andra paketet!

Hej och förlåt för att jag inte har bloggat idag! Men var jätte stressigt i morse och så hade jag möte idag. Och det gick super bra!!! Eller aa för mej iaf! På fredag är jag inte längre en av eleverna på Nyköpings gymnasium Tessin utan på Navet! Ja du läste rätt! På fredag 13:20 är mina två och halft år på tessin slut! Känns så rätt! Så befriande! Så underbart! Du tycker säkert jag är omogen och så för att jag hoppar av skolan men det är mitt beslut och jag står för det! Kommer inte ligga hemma och leva på mina föreldrar precis utan kommer börja praktisera för att sen söka till folkhögskolan i örebro! Precis! Så underbart!

Det var varit min dag  typ och en evighetslång väntan på en lektion som jag inte behövde jobba på efter som jag hoppar av!

Så till min peket kalander! Hihi!

I morse fick jag detta paket!
         Inslaget!
 Inslaget!
Mina tankar gick att det var godis och så kände jag på det och den var två delad så det kunde inte vara något annat än en:
oinslaget!
Twix så klart! Hihi!! Gott men har fortfarande inte öppnat den!

Nej nu ska jag sova god natt och sov så gott så hörs vi imon!




Kommentarer
Postat av: Maja Bergfeldt

bara det känns rätt för dig är jag glad! bara sjukt synd att det sket sig. men ny start, nya möjligheter! =D

2009-12-02 @ 22:53:05
Postat av: lithea

Fan va härligt det låter att bara köra sitt egna race typ haha :D

2009-12-02 @ 23:17:44
URL: http://litheaestromberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det inte bättre att gå klart gymnasiet först? även om du ska läsa visare sen

2009-12-06 @ 02:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0