Fredag, lördag och söndag!

Ja nu har älsklingen precis åkt hem! Tyvärr! Som du märkt så har jag inte bloggat något för att jag har varit med älsk! Har knappt suttit vid datan knappt så har varit lite svårt att hinna med att blogga...


Jag har inte ens hunnit med att lägga upp mina paket jag fått... Men dom kommer! I fredags fick jag en snickers och igår fick jag en stor toblerone och idag fick jag ett par kalsonger! 

Jag och älsk har bara suttit och kollat på tv och bara myst hela helgen! Inte alls mycket tjafs och bråk... Bara lite och det känns skit skönt! Saknar henne sjukt mkt redan! Ja som sagt vi har kollat på tv och film och bara haft det underbart!<3

Nu ska vi åka hem så jag kommer blogga mer imon! Blir lite sovmorgon innan det blir möte på IV! Blir väl ingen praktik innan jul och ingen matte men då blir det mer tid för älsk! Hihi förhoppningsvis så fick jag jullov i fredags och så "flyttar" jag väl upp till älsk ett tag! På tisdag firar vi en månad och då hoppas jag vi kommer träffas!

Nu ska jag hem! Vi ses, ha det bra så hörs du och jag imon bitti eller imon någon gång!

Puss älskar min underbara flickvän!<3333

C ya! / J.A!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0