Ja jag lever!

Hej på dej! Förlåt att jag inte har skrivit men jag har inte haft ork typ... Jag vet, jag vet, och ja jag skäms! Men det har inte hänt så mycket spänande i mitt liv just nu häller så det har inte varit så stor idé att skiva...

Men nu är det dax för lite update! Och ja det kommer väl bli långt så förbered dej på att läsa mkt!

Älsk och ja!

Jaa det har gått upp och ner som vanligt tyvärr... Vill att det ska gå uppåt hela tiden men men... Vi har träffats två gänger sen jag skrev sist... Och då i flera dagar... Älsk är här nu och här varit här sen i lördags.. Massa mys men änu mer bråk... Som just nu typ....

Livet!

Ja det har inte hänt mkt alls jag har väl haft massa långt lov... Började då när jag hade varit och skrivit in mej på iv... Har väl bara gått hemma och dragit typ tyvärr... Sjukt tråkigt! Men ja precis inget intresant...

Nyår!

Imon är det ju nyårs afton om du har missat det och mitt nya år kommer invigas med älsk, maja och robbin och lite random pplz! Kommer bli sjukt mys! Dagen är ganska oplanerad just nu men kvällen är klar! Dagen blir som den kommer och kvällen blir att festa och kolla raketer! Men förhoppningsvis så blir dagen spenderad hemma hos maja med lite mat och flum!

Ja nej nu ska jag kanske ta och kolla runt lite bara för att eller helt enkelt sova! Jaa sova låter som en bra plan! God natt på dej! Hoppas du får ett underbart nyår! Så hörs vi när 2010 har börjat!!


Kommentarer
Postat av: :)

Hejsan !

Hittade din blogg ngn stans , gillade din bakgrund väldigt mycket ! Har du tagit den själv från google eller är det ett tema?

2009-12-31 @ 01:32:32
URL: http://babyboyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jeerryyy, Nyinkommna piercingsmycken och mer kommer, kanske något för dig? :D

2010-01-02 @ 08:01:49
URL: http://piercingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0