Möte och ringnande!

Ja idag var då möte på IV och det gick super! Så nu är jag skriven på iv och söker praktikplats... Jag har ringt till ett ställe men chafen svarar inte men ska ringa tills han gör det! Förhoppningsvis så får jag praktik där och förhoppningsvis nästa vecka!

Är sjukt pepp på allt nu!

Vill till min flickvän... Men hon ska ju träffa en annan snubbe idag... Men ska kanske ditt imon! För då firar vi en månad! Men får se hur allt blir med praktik osv... Kommer sakna henne sjukt mkt för vi kommer inte kunna träffas förens typ den 26/27... Och det är 100 år kvar!!! Kommer avlida...

Idag fick jag en mars i paketkalendern! Ja jag ska lägga upp bilderna! Blir ett inlägg med alla bilder jag missat!

Nu ska jag kolla på tv och kanske städa rumet! Ja kanske!

C ya! / J.A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag och min kompis Robin har nu startat en blogg där vi säljer alla sorters piercingar, vi har inte riktigt kommit igång ännu men några kunden har iallfall hittat hit.



Vi har i princip allt ni kan hitta i en vanlig piercing affär men till bättre priser (ett smycke, 30-50kr) Vi tänkte även att om vi får tillräckligt med intresse så startar vi en julkampanj med ÄNNU bättre priser. Ta en titt, köp till dig själv eller julklapp till någon annan?

2009-12-13 @ 19:40:31
URL: http://piercingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0