Paket, flum och tårar

Ja min dag har varit underbar och det tackar jag Carro, Carro, Matte och Maja för! Ett extra stort tack till alla! Nu ska jag sova för tårarna rinner som floder! Usch imon hoppar jag av! Fyy fan vad jag kommer sakna allt och alla! Det är både glädje och lättnads tårar som rinner, men även tårar för mina underbara vänner som ja lämnar! Men vi måste hålla kontakten! Lova mej det!

Jag älskar min flickvän och jag skiter i om folk är trätta på att höra det överallt men som sagt jag är ny kär och ååå vad det är underbart! Älsk kommer imon! Underbart! Har saknat dej så jävla mycket! Älskar dej!!!!<3333



Dagens paket!


egeedg

Nu blir det sova!


C ya! /J.A

Kommentarer
Postat av: Li

Det är mysigt att vara nykär! (=

Vem bryr sig, huvudsaken är att du är lycklig. Fin blogg!

2009-12-15 @ 21:40:21
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0