Hoppa av, praktik?!

Jaha, nu så kanske jag ska hoppa av skolan och börja praktisera istället! Visst det är bra så jag kanske får tillbax skolglädjen igen, men kommer sakna alla mina kompisar som fan! Asså kommer inte ta studenten med dom... Usch vad jobbigt! Inget är klart men ändå! Usch vad jag kommer sakna allt och alla! Sen så kommer jag antagligen börja plugga på folk högskola ist för att gå gymnasium... Kommer ju få utbildning men inte gymnasie kompitens som det så fine heter... Nej nu släpper vi det tills allt är bestämmt!

Ja som sagt så var jag inte så aktiv när jag skrev att jag skulle vara det men nu är jag här igen! Ska försöka hålla detta inlägg kort! Men det kommer ju inte bli så!

Helgen var underbar! Ville inte att den skulle ta slut men tyvärr så tar allt bra slut... Har nya och fler blåmärken denna gång! Vill tillbax! Vill träffa dej igen! Nu nu nu!!! Kan inte vänta! Vet inte ens när jag får träffa dej igen! Snart hoppas jag! Inte denna helg men nästa förhoppningsvis! Älskar dej Maria Nilsson<333 @ www.meyous.blogg.se

Idag var skolan seg och låg tråkig! hade mitt jobbiga måndags hål och så var det bara anmält segt och dåligt väder så det hjälpte ju inte till speciellt mkt... Men jag drack julmust idag!! Underbart! Dom har fått in det i kiosken nu! Underbart!!! Så det var det som gjorde min dag! JULMUST!
Sen var det att åka hem äta och sen åka igen på mindre en 20 min! Var på utvecklingssamtal det är därför jag skrev det där om att hoppa av. Det var vad min metor tyckte lät bra... Så nu ska hon fixa möte med syon och rektorn om det... Och så ska hon boka in mej hos kuratorn! Och som ni vet så behövs det! Kommer falla men ta men upp igen! Som en ny Jerry! Men inte total föredrad!

Så nu har jag skrivit så det räker! Kanske kommer ett litet till senare annars blir det imon!

Bästa skivan just nu är Martin Stenmarck med Septemberland! Asså köpt den! Hela skivan är underbar rakt igenom! Spelas just nu så högtalarna hoppar... Spelas på mobilen och ipoden när jag inte är här... Köp den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0