Fredag eftermiddag!

Jaha hur kommer detta bli? Kommer du prata med mej överhuvudtaget? Jag förklarade mej du bara sket it.. Aja älskar dej... Hoppas du vet det... Hoppas du får en trevlig helg...

Ja du nu är jag hemma och har precis ätit mat! Fiksbullar och potatis mos! Underbart! Idag har jag fikat på stan med Ida, Masse, Hannha, Maria, Ludde och skipe! Lite mysigt sådär men det var ett hej då fika för att ida och hannha åker till thailand i två veckor! Usch så lyx! Men hoppas dom kommer få det rikigt skönt! Och komma tillbax solbränade och utvilade!

Så nu ska jag kolla på tv, ladda för idol! Kommer bli svårt att rösta i kväll! Vill inte att någon ska åka ut! Detta har varit det bästa idol året någonsin!

Vem/vilka tycker du ska vara kvar i kväll och varför det?

Så klar vill jag veta värför du vill att just den du tycker borde åka ut ska juat åka ut!

Oj det var inveklat!

Men nu ska jag smälta maten!

Puss älskar min flickvän men tror inte du älskar mej längre... </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0