Hemma även idag!

Så nu har jag hittat hit igen! Jag mår asevärt mycket bättre idag men är fortfarande lite wacko!

Så nu kommer lite om min härliga tisdag! Jag, Maja, Robbin och Mini hade en non-stop skatt dag! Det började med att jag och Maja gick och vaccinerade oss, vi satt vid samma bord och skrattade osv. Sen så gick vi ner på stan och fikade och sen blev det donken... Men vi skrattade från kl halv 4 till kl 8 när våra bussar gick hem! Hihi asså har nog aldrig skratta så här mkt på samma dag! Skrattar bara så här mkt med Maja! Var samma sak på Typ en festival! Det vär där vi träffades! Hihi finns inlägg där i från under agusti! Men som sagt det var underbart! Tack så mycket till alla inblandade!

Igår: Jag var i skolan och hade en lektion för sen vart jag hem skickad för jag såg ut att ha feber och så hade jag skit jobbig huvudvärk och frös och svettades... Ja tack så mycket vaccinet! Sen så vart det att åka hem och lägga sej på soffan och fortsätta frysa/svettas...

Idag: Idag har jag leget på soffan! Woho! Visst är mina sjuka dagar givande -.-' Har smsat massa med min underbara flickvän! Saknar henne som fan! Vill att hon ska vara här! Men vi ses nästa helg! Det ska bli underbart! Puss på dej! <333

Jag kommer fortsätta ligga i soffan och kolla på tv... Men vill spela data! Men det orkar jag inte för att huvudet är fortfarnade lite knas... Men ge mej bra mmorpg tips! Snälla!

Älskar dej Maria Nilsson!<3333 (www.meyous.blogg.se) Läs hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: Maja Bergfeldt

Ja jävlar Jerry! Jag har aldrig skrattat så mkt åt något så helt meningslöst på en och samma dag ! >< och jag gillar det! =D dagen var inte annat än toppen!

2009-11-27 @ 08:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0