I skolan igen!

Usch, asså med tanke på att jag antagligen/kanske ska hoppa av så vet jag inte vad jag gör här egneltigen! Visst kompisaran med det kommer bara göra mer ont sen när det väl gäller att säga hej då...
Visst det är inte hundra ännu men det känns ändå så onödigt att sitta här och jobba om man ändå bara ska lämna att bakom sej... Jag sitter och fördjupar mej i pilbågsskytte och vad kommer det hjälpa mej i min framtid att jag vet vad massa olika pilbågar heter... Världeslöst!

Nej nu ska jag väl fortsätta sen så ska jag prata med min lärare i detta ämne om APU och hur allt ligger till! Önska mej lycka till!

Saknar min flickvän så sjukt jävla förbannat mycket!!!! Usch!! Men det är ändå bra på samma gång! För då blir allt så mycket mysigare nästa gång vi ses!

Puss på dej Maria Nilsson! <3333

Kommentarer
Postat av: lwordish

Lycka till!

2009-11-24 @ 14:20:28
URL: http://lwordish.soclog.se
Postat av: lwordish

Gillar din bakgrund men jag skulle göra så att de svarta mellanrummen är lika stora.;)

2009-11-24 @ 14:21:31
URL: http://lwordish.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0