Inte nu igen!

Oj asså ja! Har inte haft någon ork att blogga men jag är tillbax!

Har bråkat med älskligen så det beror lite på det... Vi började bråka i förrgår och så blev vi bara halv sams och sen fortsatte det igår och allt flippade... Asså vi bråkade och märkte var ända litet problem... Så jag ringde och skrek och grät i telefon... Sen så bråkade vi mer så jag stängde av mobilen och drog från datan! Kanske inte det bästa sättet men var tvungen att komma bort... Men sen så pratade jag lite med Eve så vi diskuterade sen så började jag och älsklingen prata igen... Så vi pratade från halv 11 till 01:30 igår... Vi blev sams och redde ut precis allt så nu är våran kärlek starkare än någonsin! Älskar henne så otroligt mycket, vill aldrig släppa henne! Jag vill ha dej vid min sida hela tiden älskling!

Jag älskar dej Maria Nilsson! Det ska bli underbart att du kommer imon! Puss på underbaraste! <33333





Kommentarer
Postat av: Jessica-tre killar och en tjej

Kul med en bloggande KILLE, ni är inte så många! Ohh himla skönt för dig/er att ni slutligen redde upp allting, det är inte alla som tar sig tiden att prata ut ordentligt på det sättet som ni gjorde. Det är sånt som gör att en relation stärks tror jag.



Du får gärna hälsa på mig och min sambo på nätet. Vi är fyra i familjen (bortsett från djuren). Tre killar. Och en tjej. Jag.

2009-11-20 @ 12:38:41
URL: http://tremoten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tävling på bloggen om Dc keps!

Bilden finns i mitt galleri! För mer Regler och övrig information hittar ni på bloggen www.lastaidkit.blogg.se lämna in ditt bidrag senast den 29 November. Först till kvarn gäller!

Lycka till!

2009-11-22 @ 18:13:38
URL: http://lastaidkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0