Mag ont med bubblande mage!

Har fortfarande tyvärr ont i magen, men jag ska duscha och försöka gå till skolan imon! Jag kan inte vara borta från skolan hur länge som hälst! Jag måste plugga och klara mej och få mina pengar! Men det blir ingen skola imon för jag har inte duschat och oah ännu mer ont i magen nu!

Ja min dag har varit upp och ner med magsmärta och data... Tyvärr vädligt lite bloggande men har inte haft så mycket att säga...

För jag får ju inte skriva vad jag vill för vissa pplz! Är så jävla tröt på att folk hotar med saker för att jag skiver om dom... Då hotar dom med att lägga upp massa skit om mej... Nej slut pratat om det nu!

Jag har bestämmt mej för att ta skolan på alvar! På onsdag ska jag gå till alla lärare och fråga vad jag inte har gjort/lämnat in och sen bara sätta mej ner och göra det! För jag får inte komma mer efter nu för då orkar jag inte jobba igen det! Så det blir mitt mål denna vecka! Och i helgen och nästa vecka ska jag plugga plugga plugga! Någon som är med mej! Joo kom igen nu! Pepp, pepp, pepp!!!

Nu ska jag försöka sova lite och hoppas på att magvärken går över tills imon!

God natt pplz!


Jag är tillsammans med världen underbaraste flickvän! Jag är så kär i henne så det är offatbart! Underbart! Älskar dej Maria Nilsson!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0