Måndags kväll framför tv:n!

Nu har jag suttit vid tv:n och är på väg att gå och lägga mej! Somande förut på sovan så tror att jag tror det är bäst att försöka sova men det går ju inte... Men ska lägga mej snart så det blir tyvärr ingen ny blogg design idag häller... Är inte säker på om jag vill designa om den häller! Gillar den som den är!

Jag och Maria gick egenom något underbart idag, asså det började med bråk men när vi blev sams så känns det som vi har tagit ett steg längre! Ett större steg för oss båda... Känns som om vi är tryggare i varandra! Usch vad jag älskar henne asså! Sån unberbar flickvän kommer man aldrig få igen! Men det jobbigaste är saknaden... Saknar henne jätte mycket så vill bara förvinna tills vi ska ses nästa gång igen... Vill ha henne här i min famn! Älskar dej Maria Nilsson! <3

Kommer upp underbara bilder på älsk och några på mej från helgen... Vart tyvärr lite för lite bilder men det blir mer nästa gång!

Nu blir det sängen!

Ha det bra folket så hörs vi imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0