Men kärleken finns där en gång!

Åå saknaden av min underbara flickvän växer sej större för varje tyst och lugn stud jag har... Det finns där alltid men den växer och blir mer på kommlig när jag har det tyst och lungt runt om mej... Instängd i mina hörlurar! Instängd men hög volym! Instängd med tankarna! Instängt med kärleken som måste få komma ut! Måste få släppas ut måste få vissas för den jag älskar! Måste!

Ja som sagt saknaden är det värsta i detta... Men just nu sover min älskling så ska inte väcka henne... Vill bara ligga där berdvid henne! Vill hålla om henne, smecka hennes kind, känna hennes värme, hennes hud mot min! Åå älskling! Jag saknar dej så sjukt mycket! Vill ha dej här! Vill inte vara ifrån dej! Vakna? Vakna för att jag vill, vakna för att jag har ett hjärta att ge dej! Älskar dej Maria Nilsson! 

Åå min älskling savarade på att jag sa bajs! Med ordet Bajs! Hihi hon kommer döda mej!
Hihi älskligen! Hihih så sötttt! Hon kommer döda mej för att jag la upp denna bild! Puss på dej älskling!<333


Kommentarer
Postat av: MariaNilsson

Asssssssso herregud, JAG HATAR BILDEN!, ser ut som en intryckt bulldog i ansiktet, så ta bort?

2009-11-17 @ 11:26:08
URL: http://meyous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0