Onsdag morgon med sovmorgon och spotify i hörlurarna!

Jaha nu sitter man här på det fördömda stället igen! Vårat andra hem! Ett fängelse i dagens läge... Den hatade skolan! Jag är tillbax! Im back! Nu jävlar ska det pluggas så att jag inte kommer mer efter! Har varit sjuk nu och så haar jag ju inte pluggat innan häller... Så nu ska det pluggas!

Det vart bara spotify ett tag för sen ropade tilda på mej! Så nu sitter här och kollar på när tilda är duktig och pluggar till svenska nationella! Usch vad jag saknar den gammla klassen!


Nu ska jag försöka ta tag i skolan... Ja försöka men ska ge det ett ordentligt försök!


Usch vad osammanhängande jag är! Sitter här och lyssnar på treorna när dom planerar deras student lakran! Jag vill oxå ta studenten! Bara två år kvar! Woohoo!

Nej nu ska jag gå och snytta mej!

Vi hörs senare!

Jag är kär i världens finaste flicka! Det är Maria Nilsson! <3

Kommentarer
Postat av: penny

trodde du skulle skriva ett "grattis penny" inlägg idag :(

2009-11-11 @ 13:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0