Onsdag natt med sporify i högtalarna!

Hej! Jag kom precis på att jag bryter mot alla "bli en bra bloggar regler" asså man ska skriva tre fyra inlägg per dag och dom ska vara korta... Min blir typ ett eller två inlägg och så blir dom sju mil för långa!

Jag tror jag har förstört en världefull vänskap idag... Men jag ville bara hans bästa... Jag hoppas han förlåter mej när allt har blivit bättre... Det gör så jävla ont i mej att se dej så! Kan du inte bara förstå det?! Förlåt ännu en gång, men som jag sa du får hata mej om du vill men glöm aldrig att jag älskar dej!

Usch nu kommer snart tårarna igen...


Till dagens underbaraste flicka! Min flicka och jag är hennes pojke! Hon är min flickvän och jag hennes pojkvän! Kärlek! Hon är så underbar! Visst jag blir rädd och räddare men kärlek! Saknar henne så sjukt mkt! Jag ska kanske ditt på fredag annars kommer hon hit! Underbart! Men jag ska ändå tjata ner henne till nästa helg oxå! Puss på dej världens underbaraste flicka! Min flicka! Min flickvän Maria Nilsson! M <3 J

Nu ska jag sova... Ska lyssna klart på skivan... Inte många låtar kvar... Hoppas på att huvud värken är borta imon så jag är på topp mina två lektioner imon!

God natt folket!

Och ja jag lyckades igen! Fast bara 6½ mil för långt!

Hörs imon!
Du är det gröna i min gråa vardag! M <3 J!

Kommentarer
Postat av: Mattis

SV: nä, jag har inte heller hört hans nya. Men jag tror att den är bra, för markus är så bra :D

Den här(där) bloggen skapades för att vi skulle blogga om böcker i skolan, nästa blir "brott och straff", mums ^^ . Sen har jag ju enblogg.se-bloggen och två blogg.se-bloggar xD



Och dina inlägg är inte så långa :D och det där en en jättehärlig bild :D

2009-11-12 @ 21:33:57
URL: http://matildaochmrpip.blogspot.com
Postat av: Mattis

Du kan ju jämföra dina inlägg med mina bok-inlägg om du vill X'D

2009-11-12 @ 21:35:31
URL: http://matildaochmrpip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0