Rosa måln på måndag morgon!

Åå en sådan underbar förmiddag detta är! Rosa måln till frukost! Kärlek är så underbart!

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Förutom att jag HATAR dej! Lämna mej bara ifred!!!

Så nu! Jag har börjat blogga igen! Jag har hittat lusten! Hittat min väg ut ut mörkret! Oj så dramatiskgt det vart! Men ni får ta det med en nypa salt! Eller något. Ja som sagt jag är tillbax och nu kommer jag kanske inte blogga lika mycket som förut men jag kommer blogga det lovar jag!

Så nu får ni läsa om mej med kärlek bakom skärmen! Istället för problem och hat!

Nu ska jag äta frukost och jag är helt osammanhängande! Hoppas ni kan läsa och förstå iaf!

Hörs senare!

Jag är kär! Galet kär i den underbaratse flickan på jorden! Och vet ni vem det är? Joo min flickvän! Maria Nilsson!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämn inget mer annars så kommer bilden upp:) sorry men du tvingar mej göra de^^

2009-11-09 @ 17:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0