Tillbax för att stanna!

Nu ska jag börja blogga här igen for real! Hoppas ni gillart! Var ju påväg förut men så började jag blogga på bdbs blogg... Men ska fixa en ny design men har inte en anning om hur den ska se ut... Gillar bloggen som den är nu men måste fixa till den så det blir en ny start liksom!

Idag var jag som sagt och fikade med Carro, och det var underbart! Vi behövde prata ut båda två! Så det var skönt och så tog hon en kulig bild när det ser ut som om håller mej i handen! Men det gör hon ju inte!

Asså kärleken är underbar och underbart jobbig ibland... Asså jag älskar Maria och och blir så svartsjuk när jag är med någon annan och det måste vara jobbigt och hon måste må dåligt av det... Och så känner jag men inte uppskattad för allt jag säger och gör när hon blir så... För det gör så sjukt ont i mej när hon mår dåligt osv! Undra om hon skulle ha det bättre utan mej....


Puss på henne fast det är lite knas just nu... Jag älskar ju dej!! Fatta det! Snälla!</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0