Tisdag eftermidag!

Ojojoj vad tiden flyger iväg! Klockan är redan tre! Och jag har inte gjort något vettit idag över huvudtaget... Men jag låg ju vaken till kl 3 i natt för att jag hade ont i magen! Men nu är det bättre och det är skönt!

HATA är ett starkt ord! Men det tåls att sägas till vissa personer! Det kan inte sägas för mycket!

Nej nu ska jag väl försöka göra något bra.. Redigera lite bilder eller försöka få ag på flickvännen som är hos en kille som är tok kär i henne... Dom har katter tsm och hon halft bode där förut... Visst man ska lita på sin flickvän! Men jag är svartsjuk av mej och speciellt när hon inte svarar på sms! OCh han är kär i henne och han är helt nere för att hon är min flickvän!

Ska man behöva stå ut med sånt! Jag älskar henne och då ska alla andra låta henne vara på det sättet! Nej usch vad töntig jag är!... Eller är jag bara en bra pojkvän? Hjälp!


Älsk i svartvit!
08/11/2009!<3

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag är exakt likadan mot Nemo, jag är också grymt svartsjuk/avunsjuk.



Men eftersom att ni är tillsammans så kommer ingenting hända mellan dom!

2009-11-10 @ 15:33:43
URL: http://inredningsextra.blogg.se/
Postat av: Anonym

hatar dig med:)



hon kommer vara otrogen!:D

o du säger att jag tvivlar på min pojkvän?:P VA FAN GÖR INTE DU NU DÅ?XD

2009-11-10 @ 15:58:24
Postat av: Kristin

Haha vem?

2009-11-10 @ 16:52:43
Postat av: Jesper

Varför skulle hon vara ihop med dig om hon skulle vara otrogen lilla du? Ta det lugnt Jerry, inget kommer hända mellan dom två! hon älskar dig och där med basta <3

2009-11-10 @ 17:27:42
URL: http://lickinlollipop.blogg.se/
Postat av: Älsklingen

den som skrev att jag skulle vara otrogen, kan bara ta sig. för fyfan va lågt man kan sjunka som person och skriva en sådan sak till någon som älskar mig. Finns det någon hjärna i ditt huvud, eller någon medkänsla till kärlek och till att inte göra andra ledsna och till att kanske sluta hoppas tro på då mig till exempel, vi går igenom tillräckligt så vi behöver inte ditt jävla bullshit. och nej jag kommer absolut inte vara otrogen mot honom för han förtjänar så mycket mera än en otrogen liten fitta som du verkar vara. Låt oss vara okej? annars är det du som råkar illa ut.

2009-11-10 @ 21:44:26
Postat av: Jerry Andersson

Älskling inte hota folk! Puss Puss jag älskar dej! Vi kommer klara oss genom vind och vatten! Älskar dej!!<3333

2009-11-10 @ 22:46:59
URL: http://jerryiam.blogg.se/
Postat av: älsklingen

gör jag som jag vill hörru du

2009-11-11 @ 15:34:08
Postat av: Jerry Andersson

Ja det gör du älskling med det är onödigt att du får massa skit av henne! I love you!<3

2009-11-12 @ 00:50:04
URL: http://jerryiam.blogg.se/
Postat av: älsklingen

nej då verkligen inte, I like it ^^ höhö :D:D<3333

2009-11-13 @ 13:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0