Tisdags natt i röd färg!

Inte långt kvar nu tills man ska upp igen! Jag fattar inte att jag alltid lyckas vara uppe så sent... Antagligen för att jag måste sitta vid datan hela tiden... Men det är ju så skönt! Tiden går så fort... Och man försvinner från omvälden eller man kliver in i den fast på internet!

Nej just nu ligger jag och lyssnar på kent... Nya skivan på spotify... Tyvärr är inte nya skivan så bra men det blir bättre och bättre för varje gång man lyssnar på den... Men den kommer ändå unte hamna på min kent skiv topp... Tyvärr!

Nu måste jag sova... Ligger och fryser och mobilen måste laddas för nya tag imon måste ständigt vara kontaktbar! Aldrig får man vara ensam... Eller aldrig vill man vara ensam måste det ju vara... Annars skulle man inte skaffa sej en mobil telefon med SMS funktion! Tillbax till laddningen... Ibaland önskar jag bara att man precis som man laddar mobilen så skulle man kunna ladda sej själv... Stoppa in en liten metal bit i ett laddnings hål... Kunna ladda upp sin ork och lust... Vilja... Orka ladda upp allt... Inte för att jag behöver det just nu för jag är kär i världens underbaraste tjej! Ja precis min flickvän! Allt jag gör är så mycket enklare och roligare nu när jag är älskad av henne! Underbart! Jag vill att denna känsla ska stanna kvar! Jag vill kunna blunda när hon är här och bara bevara denna känsla, doften och bilden jag såg innan jag bludade... Och när jag behöver bara blunda och se den bilden känna känslan och doften för att bli glad, för att orka göra det! Kunna ha den som reserv när hon inte är här hos mej. När hon inte är men nära... Utan när jag sitter här själv... <3


Nej nu måste jag sova och jag lovar att jag ska sluta skriva så långa inlägg varje gång... Jag vet att man inte orkar läsa sånna här långa inlägg varje gång! Men det är bara för tillfället det är såna här långa för att jag har ju inte skrivit på länge så måste ju er informerade om vad som går i mitt huvud! Nej nu blir det u ännu längre så god natt pplz! Vi hörs imon!

Jag är kär i dej Maria Nilsson!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0