14 oktober!

Hej hej hej, nu är jag här igen och med fart! Nu har jag hittat min blogg lust igen, den försvann för ett tag. Vet inte rikigt varför men nu är den tillbaka i alla fall. Ja mitt liv har inte varit så intressant den senaste tiden förutom att jag inte har gjort något allt! Eller jag har jo gått i skolan och det vanliga liks men har inte gjort något speciellt så det är väl därför jag inte har skrivit något häller.

Idag har jag varit hemma och haft huvudvärk. Det har varit en jobbig kommande och gående huvudvärk, liks det gör ont en studn sen försvinner den och så kommer den tillbax. Aj säger jag bara.

Har inte gjort så speciellt mycket förutom att kolla på tv och sovit idag, ska kanske göra detta efter längtade material som jag har snackat om så länge men lovar inget.

Nej nu ska jag nog kolla lite tv och sen sova typ, det är väl det som är kvar att göra denna dag...
Vi hörs senare eller imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0