15 oktober! Framför tv hela dagen!

För första gången rignde jag ett nummer som kostade, det var till ett spel på tv som heter Jackpot, men så klart kom jag inte fram och jag van inte några pengar men det kostade bara 10 kr så det är lugnt. Aja ska inte ringa något mer fast jag kan ordet precis som denna gång.

Ja hela dagen har jag spenterat i soffan framför tv och mina pärons dator. Har inte orkar göra något pga att det är så sjukt bajs dåligt just nu... Mår inte bra och sitter bara och tycker synd om men själv... Aja what ever.

Jag hoppas ni gillade mitt Thumbs up/down igår, kanske inte så jätte bra men bättre än inget alls!

Ni får ha det så bra så hörs vi kanske senare!

Jag hatar dej så jävla mycket och du det är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0