17 oktober! Och det är så jävla kallt!

Seriöst varför släpper inte folk taget om mej som gjort mej så jävla illa?! Ena skriver och kommenterar på facebook och den andra kommenterar min blogg! Släpp mej bara jag kommer inte tillbax!

Så nu har jag fått ur mej lite ilska oxå...

Idag är det lördag så nu är det snart söndag och sen måndag igen men det blir ganska skönt för att det är bara denna vecka kvar sen blir lov! Så sjukt skönt! Idag blir det att sitta och kolla på tv och ha tråkigt... Egentligen skulle ja kunna göra något kul för jag har typ 800 kr kvar på kortet och snart är det studie bidrag igen så jag kan leva livet. Men jag sparar häldre till något jag verkligen behöver.

Nej nu ska ja kolla lite på tv och vara lite social via mobilen och facebook eller något... Mobilen finns jag alltid på så messa och ha en underbart skönt lördag...

Jag är helt själv som vanligt...

Kärlek finns det änns för mej? Jag ger ocg ger men får inget tillbax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0