Söndags morgon 18 oktober efter en natt med lite sömn!

Jaha i natt vart det inte mycket sömn men mycket tänkande och ångest vart det allt tyvärr! Och illa mående, började må illa innan jag skulle lägga mej så det bidrog till att jag inte kunde sova... Gick och lag mej vid fyra men somande kanske vid halv fem eller något sånt så nu är jag lite små tröt.. Men det går väl över...

Just nu sitter jag och kollar på tv som vanligt... Ville fika med masse (www.lastaidkit.blogg.se) idag men hon skulle jobba och så hade hon inte några pengar för CSN är cp eller något sånt... Så idag blir det att sitta vid datan och tv:n och ta lite kort känns det som för jag är en sjukt underbart vacker dag idag. Solen skiner och himlen är ljus blå inte ett moln på hela himmlen! Så idag kanske det blir lite kort men nu ska jag nog försöka få i mej lite frukost och sen så blir det nog lite fotografering.

Nej nu ska jag äta så vi hörs senare!

Och var det inte vi som skulle vara vänner fast det är som det är just nu? Du säger det ena men gör det andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0