Lördags natt!

Nu har jag kollat på tv hela dagen och som jag sa i tidigare inlägg att jag kollade på körslaget och så klart röstade jag på Caroline af ugglas! För hon och hennes kör var så jävla sjukt bra idag!

Jag har suttit på facebook och fått massa skit från två personer och massa positiva från Ewa och Andreas tack till er två! Ett extra tack till Andreas som alltid finns för mej när jag behöver prata av mej! Jag tackar dej från djupet av mitt hjärta! Jag vill även tacka Ewa som jag träffade på Farm town i sommras! Jag vill tacka dej för att du tog dej tid att prata med mej och övertyga mej om att jag är bättre än vad dom som kastade skit på mej! Tack Ewa!

Nu har jag suttit och kommenter pratat med Kisse (www.emmelist.blogg.se) och gaymasen (www.gaymasen.se) och lite med muffinsmartin (www.muffinsmartin.blogg.se) det var intressant men nu ska jag sova så ni får ha den super bra kväll så kanske vi hörs imon!

Lämna mej ifred, jag har lämnat dej för länge sen! Sluta gör mej illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0