Onsdag den 21 oktober!

Jaha?! Nu sitter ja i skolan som vanligt och väntar på att vi ska börja...
Min morgon var sjukt kaotisk... Jag försov mej för att jag somnade vid kl 2 i natt så jag var sjukt tröt och ville inte gå upp... Men jag stressade som fan och stod och vänta på bussen i 40 min på bussen för att sen när jag kommer till skolan komma på att jag har sov morgon! Åå hur lyckas man!?
'
Nej nu ska jag väl typ tråka lite till i väntan på lektion och att dagen snart ska vara slut...
Jag hatar dej och du det är jag!

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Ursäkta mitt sena svar, men tack! Uppskattas att du gillar det du läser. Och när du väl känner dig redo kommer du känna vad som känns rätt och inte. :)

2009-10-29 @ 13:13:13
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Halloojj :D

Allt bra med dig?

Haft en bra dag hittils? :):)

Kraaamis xD

2009-11-05 @ 12:23:24
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0