Söndag kväll! inlägg med bilder från helgen!

Hej nu är här igen, jag tänkte lägga upp lite bilder som jag tagit i helgen! Hoppas ni gillar dom!

Red lips!
Tog lite kort på mammas ros

Bild på några av våra höns!


Här är lite av alla bilder jag tagit i helgen!
Jag vill gärna ha kritik både posotiv och negativ så jag vet vad ni gillar och vad ni inte gillar!


Nej nu ska jag sova så att jag orkar upp till skolan imon och sen så ska jag iväg till min kusin och äta pizza imon kväll men kommer mer om det imon!

God natt och sov så gott så hörs vi imon!

Jag älskar dej M!<3


Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Hej Jerry! Det är en stor fråga och ett stort ämne du frågade om.



Jag har som sagt tagit upp mycket av detta tidigare. Under kategorin (i min blogg) Homosexualitet finns allt som berör detta. Det är mycket text, men kanske är nyttigt.



Detta inlägg är kanske nyttigt att börja med: http://gaymasen.se/2009/february/i-was-born-gay.html



Det är svårt att säga exakt hur man (jag) kom på att jag var homosexuell. Man tänkte på det som yngre men slog bort tankarna och tänkte att det var äckligt, förbjudet, etc. och att det skulle gå över. Vilket man allt efter tiden gick märkte att det inte gjorde. Så ja, då började jag intala mig själv att jag gillar killar och måste ta ställning till det och ignorera alla fördomar.



Det är bara att fråga om du undrar något. :)

2009-10-18 @ 22:49:06
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0