Tordag!

Hej på er! Idag är jag haft humörs svängningar 50hundratusen! Ena sekunden glad och utåt nästa ledsen, sur, tvär och inåt...

Skolan väldigt kort idag, började 09:55 och slutade 11:50. Så var inte så mkt men det var då dom västa humörs svängningarna var.
Efter skolan så åkte jag buss till Gumsbacken (ett område med lite affärer) för har skulle köpa kläder... Köpte två par svarta byxor (likadana så klart) och underkläder skulle köpa t-shirts oxå men hade inte råd för att jag vill ah lite pengar kvar... Det jag köpte i klädes väg gick på 977, ja vet fruktans värt!
Men innan skolan så åkte jag och köpte biljetterna till Södertälje. Dom kostade 160 kr totalt så nu har jag bara 400 kvar. Men har fortfarnade 600 kr kvar från sluta röka pengarna med dom går till att ta hål i näsan... Ska göra det nästa vecka hoppas jag!
När jag kom hem så hade jag fått post av BDB där det fanns väg beskrivning och korta till bdbs huvudkontor från resecenter i Linköping. Det stod även att vi som tack för hjälpen skulle få en bio biljett och en bdb t-shirt. Visst det är kul att man får något för det men jag skulle lika gärna kunna göra det gratis eftersom det var jag som anmälde mej till det. Men dom vill väl vara snälla eftersom vi spenderar våran lilla fritid vi har genom att hjälpa dom. Men som sagt kunde lika gärna gjort det gratis. Sen så var jag tvungen att ringa och ändra min tid hos tandläkaren för att jag hade igen lust att gå ditt 15:50 på en fredag så det vart halv två på torsdag den 29. Det blev mycket bättre. Sen så lagade jag lite mat, det vart bacon och spagetti. Gott var det!
Har precis duschat så jag sitter här lite små våt i håret. Jag passade på att duscha nu under dagen så jag kan lägga mej tidigt i kväll och så att jag kan packa allt i kväll ist för att behöva duscha och sen stress packa.
Nej nu ska jag spela lite eller något sånt och så klart blir det idol senare ikväll...
Men vi kanske hörs senare!
Puss hej!
Jag älskar dej Maria Nilsson!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0