Thumbs up and down!

Jerrys tumme upp!

* Att jag hittat ett underbart band, Death cab for cutie. Lyssna på dom vet jag!
* Att det snart är lov! Det är inte långt kvar till v.44!
* Kent har släppt sitt nya album röd! Den ska ja köpa!
* Markus Krunegård har släppt sina skivor! Dom ska lyssnar på!

Jerrys tumme ner!

* Det blev att JA till FRA-lagen! Seiöst vad tänker ni på? Vi vill inte vara övervakade 24/7!
* Att det är så vidrigt kallt! Det är kallt och det blåser typ non stopp här!
* Att det blir mörkare och mörkare! Ge mej ljus och långa varma härliga sommar nätter!
* Att det är så sjukt dyrt med kläder! Jag måste köpa nya skor och kläder! Ge oss studernade mer pengar!


Detta var mitt första tumme upp/ner inlägg, kommentera  vad ni tycker och om jag ska fortsätta med det!

Tackar!


Kommentarer
Postat av: Dennis Nilsson

Vet du vad FRA innebär? Har du läst FRA-förslaget efter att det gjordes om? Nej juste :P...vi blir inte övervakade 24/7 bara för att dom gör stickprover och har en filtrerande sak som tar ut "missgynnande" ord om terrorism...

2009-10-15 @ 19:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0