Långt söndags kvälls inlägg med bild!

...
Ytligare en bild från i fredags, lägger väl upp originalet senare!
*
Ja idag kom lite gäster! Så fick lite mer pengar, och dessa pengar kommer gå till kläder. Byxor och underkläder och antagligen lite t-shirts! Börjar få lite klädd brist så det är prio nummer ett. Det kostar tyvärr en massa pengar med kläder. Jag försår inte varför det ska vara så dyrt, asså om jag inte hade fyllt år nu så skulle jag inte ha haft råd med så mycket kläder. Studie bidraget kommer ju på onsdag men för det kan man inte handla så mkt kläder för man måste ha pengar till hela månaden tyvärr. Men som tur är så har jag mina födelsedags pengar och studie bidraget. Men ska antagligen, rättare sagt förhoppningsvis åka till södertälje i helgen och sova hos Maria. och det kostar oxå pengar... Varför måste allt kosta så mycket pengar? Man har inte råd med både nöjen och kläder på 1050 kr i månaden. För om jag nu ska till Maria så kommer bara resan kosta mej två hundra kr, om jag inte vill åka massa länsbussar för att sen ta en buss därifrån till södertälje. När jag lika gärna kan åka för hundra kronor direkt till Maria, och sen hundra kronor hem. Sen så kommer vi väl springa runt på stan och sånt eller äta ute någon dag och där går det ju åt minst hundra kronor!
Så ja tre-hundra kronor kommer denna helg kosta om jag lever minimum. Med det som måste kosta. Men kosta vad det kosta vill men en sak, höj studie bidraget!
**
Nu ska jag sova, för nu är klockan snart tolv. Precis som vanligt när jag sitter här så flyger timmarna iväg. God natt på er! Ha det super bra för idag mår jag bra! Eller är lite glad iallafall!
Älskar dej Maria Nilsson!<3

Kommentarer
Postat av: Bodil

Massa fin bild :D <3

2009-09-29 @ 18:40:31
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0