Bort blåst!

Jaha? Nehe?
Nu börjar allt igen...
Vet inte vad det beror på...
Det finns alltid något som inte stämmer alltid något som är fel...
Och det är alltid jag som lyckas göra fel...
Det är ingen annan...
Bara ja...
Det bara är så...
Vet inte riktigt, men det verkar som att man ska må dåligt...
Asså man kan skratta och vara glad men det finns alltid där bakom leendet och skratten...
Bakom allt finns gråten, skriken, ångesten!
Fattar inte!
Varför lyckas jag alltid vara den som gör fel!
Jag lyckas alltid såra någon eller dissa någon eller helt enket bara skita i den...
Nej men det kommer sej alltid att jag sårar folk...
Jag tror det är en försvars sak vi har...
Att skylla på någon annan...
Tror vi är byggda så...
Vi kan ju inte visa oss svaga för den andra...
Det är alltid den man är arg på som har gjort fel...
Tyvär så tror ju inte jag på vad jag säger men men så är det...
*
Nej nu ska jag sova...
Visst jag är ledig imon men det är skönt att sova...
Det behövs...
Måste rensa tankarna...
Nej god natt...
**
Förlåt för allt detta jobbiga emo bajs inläggen...
Men som sagt det är min blogg och jag får skriva vad jag vill och jag behöver skriva!
***
Hörs imon!
Jag älskar dej!<3

Kommentarer
Postat av: jessica

rösta på min blogg! vad du tycker om HISS OCH DISS ska jag ha kvar det? :) kram

2009-09-21 @ 23:40:10
URL: http://hanssenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0