Fredag kväll!

Jaha?!
Nu sitter jag här framför datorn en fredag kväll!
Det känns väldigt ovärt!
Messar med Maria!
Och med Sanna...
Jag vet inte hur jag ska göra, jag får tydligen inte träffa andra tjejer...
Och när jag sa att jag skulle träffa Maria fick hon total damp och skrev massa skit till mej om mej...
Så vf ska jag förlåta henne?
Jag vill men om det ska bli såhär varje gång så är det inte värt mödan!
Jag vill kunna umgås med vem jag vill och när jag vill och hur jag vill!
Och ingen ska kunna bestämma över det!
Hon springer runt hos sina killkompisar hela tiden!
Jag påstår inte att du knullar runt!
Men när jag nu ska träffa Maria så blir det skit och helvete!
Men hon kan tillbringa hela sina helger hon killkompisar och knappt messa när jag inte ens får träffa Maria!
Tycker bara det är dålig stil!
Så varför ska alltid detta gå ut över mej?
Det är alltid jag som göt fel!
Alltid, alltid, alltid!
Det spelar ingen roll vad det är, det är ändå jag som gjort fel!
Jaha detta var då min fredag:
Skolan, massa kul med penny!
Bajs läraren vägrade och släppa ut oss från lektionen när brand larmet gick!
Hon trodde det var ett annat larm...
Så om det hade brunit så hade vi dött!
Men vi fick ju gå ut tillslut när hon kollade ut i korridoren och se alla andra gå ut, men hon var ändå tvungen att fråga en lärare om man skulle gå ut...
Herregud, lärare asså!
Ja sen så gick jag till 13:20, springa ner till bt för att penny skulle med bussen till oxelösund frö att carros mamma gifte sej idag!
Stort grattis!
Sen var det att sätta sej på bussen hem och sen komma hem och typ deka på soffan...
Sen så kom gästerna, faster och ingifta farbror och farmor och min kusin.
Fick pengar och sen så åt vi pizza!
Sjukt gått med pizza!
Ja sen sätta sej framför tv:n och kolla idol och kändisdjungen!
Ja fick massa skatt med släkten! Kul kul!
Imon är det lördag!
Så skönt!
Det blir spela GH 5 och tvätta lite kläder!
Massa GH5 ska det bli!
Ja en skön hemma helg!
Nu sitter jag och pratar med Sanna!
......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0