God morgon!

Frukost?
Ja det är en fin fin morgon!
Har sov morgon!
Ska åka med mamma och pappa in till stan...
Dom ska in och handla och ficka med min faster och några bekanta...
*
Idag slutar jag kl 15:10!
Men det gör inget för att jag har inget långt hål längre...
Har fixat till matte lektionerna så kastar upp ny bild på mitt schema!
**
Jag kommer snart starta en hiss och diss eller en lista...
Ge lite förslag så jag vet vad ni vill se!
Vad ni är intresserade av och har lust att läsa!
***
Just nu sitter jag och funderar på att fixa till skrivandet!
Inte ha en sådan personlig blogg...
Mer samhällsblogg!
Inte för att jag kommer lyckas men iaf!
****
Nej nu ska jag springa ner och äta frukost!
Vi hörs senare!
Kommer inlägg senare under skoldagen!
*****
Jag älskar dej Maria Nilsson!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0