Hemma!

TrueBlood!
Ja nu sitter jag här med päeonens dator i knät medans jag kollar på trueblood på tv:n!
Så sjukt underbar serie!
Om ni inte kollat på det gör det!
*
Bärbar?
Ja men det ska detta vara men batteriet håller i en kvart, tjugo minuter...
Den är skapligt ny, något/några år...
Så batteritiden ska ju vara bra, men nej då!
**
Jag tog massa kort idag medans jag väntade på pappa och lillebror medan han var hos tandläkaren...
Sprang runt vid chill och tog massa kort på en stor nypon buske så det kommer upp lite bilder sen!
Eller snart...
**
Som jag nämde i tidigare inlägg så kommer det upp lite roliga saker att läsa sen!
Till exempel:
Listor, video bloggar, kort och hiss och diss saker...
Ska börja öppna upp bloggen mer göra den mer läs värd!
Men det åter kommer jag till senare, ska jobba ihop lite material!
***
Nej nu ska jag kolla klart på trueblood!
He det så bra så hörs vi senare!
****
Jag älskar dej!<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Det fattar inte jag heller, så det är skönt att höra samma sak från dig!

2009-09-24 @ 15:57:56
URL: http://saralingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0