Lektions ändring!

Seriöst! Har precis fått reda på att vi har svenska ist för inriktning! Jävla jobbiga dom ska vara! Var inställt på att få
slå någon! Typ!
Idag ska jag springa och fika med Jenka! Det var så sjukt länge sen vi träffades... Tror det är lite mer än ett halv år om inte mer sedan vi träffades. Ska messa henne sen så att vi vet vart och när vi ska träffas! Och sen så måste jag springa och köpa biljetter till tåget! Det blir en bilig och underbar resa. Det kommer bara kosta mej 120 kr! Jag slutar tyvärr 16:15 och det är jobbigt för jag har 100 timmar hål idag som vanligt... Ska kasta upp en ny bild på mitt
schema så ni vet hur jag går osv...
Jag har fortfarande inte jobbat med något material. Har inte haft ork eller lust i helgen men ska nog jobba med det under veckan för jag åker ju till Maria i helgen! Men det kommer när jag har tid och lust!
Nu måste jag och Penny jobba med vårat svenska arbete om Hans och Greta!
Vi hörs senare!
Jag älskar dej Maria Nilsson!<3

Kommentarer
Postat av: Sir D.

120!? Det är as dyrt juh > <

2009-09-29 @ 09:08:49
URL: http://smygfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0