Lördag!

Hej hej!
Tänkte skriva ett litet inlägg
Ska snart in i duschen för en snabb dusch
Sen bär det av in till stan för att handla och kanske köpa något spel.
Annars sparar jag pengaran...
Nja inte spec bra på det inte nej!
Ja sen så ska jag hem och spela Gh 5 och kanske det nya spelet jag köpt..
Im sounding like a geak!
Hahah!
Blev sams med älsk Sanna igår kväll!
Så jävla skönt!
Men tyvär kostade vårat samtal mej 200 kr...
Så nu kan jag bara messa inte ringa!
Nej nu väntar duschen!
Jag älskar dej!<3

Kommentarer
Postat av: Dennis Nilsson

200 spänn är väll ingenting, när min storebror fortfarande bodde hemma så var vår telefon räkning uppe på 7 tusen spänn en månad...då blev inte min mamma så glad =)

2009-09-19 @ 16:22:36
URL: http://enkelt.bloggplatsen.se/
Postat av: Sanna//

<3

2009-09-19 @ 16:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0