Lördags kväll!

Vill ha sprit i kroppen!
Ja ge mej sprit!
Explorer och grogg-virke sen så blir det supa av!!
Ja men lite seriösare bloggande nu!
Ja min lördag blev att åka in till stan handla mat och köpa spel!
Ja jag köpte ett spel ja xD
Super Mario cart!
Med ratt!
Till Wii så klart!
Så sen vart det åka hem och laga mat, laga tacos!
Sen så äta sen vart det spelade!
Typ någon timme med lillebror och lillsyrra...
Sen så kollade vi på kändisdjuneln och åt godis!
Och sen hämnade jag här!
Sitter och lyssnar på musik chattar med Maria och Sanna...
Och skriver här så klart!
Ska nog snart ner och spela!
Och sen sova sova säng säng säng!
Jaa precis!
Ja det var väl i stort sätt hela min lördag...
Haha ja du!
Nej kanske skriver sen men lovar inget...
Men om jag inte skriver så...
God natt kära läsare så hörs vi imon!<3
Älskar dej! Vill ha dej här! Vill inte missa en ända sekund med dej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0