Lunch

Nu sitter jag här i ett litet grupprum på skolan, har långt hål som vanligt men jag går inte till halv fem idag iaf! Det är skönt. Men jag hade ingen sovmorgon i morse. Det skulle jag ha behöft. Fick inte mycket sömn inatt, jag låg och vred och vända på mej och det var för varmt eller för kallt. Låg halv sovande men ändå vaken, som i ett slags koma läge. Det var jobbigt, men är fortfanrade tröt men som sagt jafg går inte så länge idag som tur är... Men tråkiga lektioner idag bara... Idag har det inte hänt så mycket roligt. Vi hade idrott och gick i hundra mil och sen så var det massa fysträning och sånt... Inte för att jag var med men iaf.

Som ni ser så har jag bytt skriv stil på bloggen för att få att mer lätt läsligt och mer stilfullt. Jag hoppas tycker det med.

Ikväll så blir det väl hem och kolla idol och typ göra inget. Messa med lite folk kanske spela och så måste jag tvätta lite kläder. Ska kanske gå på stan idag och köpa lite kläder men annars gör jag det någon annan dag i veckan, är tröt så jag struntar nog i det idag...

Nu ska jag messa lite folk och vara lite social med Penny och Carro så vi hörs senare!

Älskar dej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0