Måndag kväll!

Har inte tid att skriva egentligen men vad gör man inte för er?
Jag har varit hemma idag och kollar på tv och spelat lite Wii, jag har messat massa och skrivit ett sjukt långt sms till maria! Det blev typ på elva sidor! men har inte fått något svar så jag antar att hon sover...
Ni vet ju att det går lite upp och ner för oss!
Eller om ni har varit med från förra bloggen så vet ni det!
Men nu vet ni det iaf!


Nej nu tackar Jerry Andersson för sej!
Ska springa och ta en snabb dusch för att sen sova för skolan väntar imon!
Ska blu kul men ändå tråk! Går till 16:15, som alltid blir 16:30 eller mer... Underligt!
God natt på er kära läsare!
Och du jag älskar dej det vet du!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0