Onsdag ett litet tag till!

Idag har jag varit i skolan och haft två lektioner... Inte så mycket men två roliga. Första kollade vi på film för att läraren skulle iväg. Filmen hette Dom kallar oss Mods, en väldigt gammal dokumentär om ungdomar som inte hade så speciellt god hand med polisen... Vi såg inte hela men den var sjuk... Kommer mer sen när jag sätt hela...
Sen så gick jag och Penny ner på stan för att hon skulle köpa skor och det gjorde hon. Jag träffade massa pplz jag känner och pratade med dom... Sen när Penny och jag skulle ner till donken så sprang vi på några från bf08a så vi gick och käkade med dom. Riktigt trevligt och roligt hade vi! Mitt upp i allt det roliga så ringde mobilen och gissa vem som ringde? Joo en kille som jag har glömt bort namnet på men han ringde från bdb och sa att dom ville ha med mej i en fokusgrupp om bloggande! Jag vart sjukt glad för jag mailade dom här om dagen, tror jag nämde det men är inte säker men så ringde han idag och sa att jag fick komma! Så nästa tisdag den 6 oktober ska jag till Linköping och hjälpa till och vara en informatör! Grymt glad jag är! Sen så var det hem gång som gälde och ja nu är jag här... Men nej nu ska jag springa ner och kolla på True bloodd Älskar den serien!
Just nu sitter jag och lyssnar på Pinks Dear mr president... Det får mej till tårar men jag vet inte varför... Ska ta och sova nu god natt på er!
Hur blev det såhär! Men det var väl menat att vara så! Kommer aldrig glömma dej! Hej då!</3
Jag älskar dej Maria Nilsson! Jag kommer alltid göra det!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0