Ops!

Förlåt!
Nu håller jag inte vad jag lovat...
Men som sagt är ledig hela dagen imon och ska försöka jobba med lite material då!
Så förlåt för att jag ljög för er!
*
Jag måste bara få länka till denna blogg!
Det är min älskade Marias blogg!
www.sexilicous.blogg.se/
Gå in och kolla vet ja!
Visst hon skriver inte lika mkt som jag men hon skriver med och bra när hon skriver!
**
Sitter och pratar med henne just nu...
Små pratar lite över msn.
Underbart...
***
Nej nu ska jag försöka sova lite så att jag orkar fixa material imon!
Det kommer bli kul!
****
God natt på er!
Ha det super bäst!
Så hörs vi imon!
*****
Jag älskar dej Maria Nilsson!
Du är mitt liv!
Så som jag är ditt!
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA va trevligt för dig o din knarkare:)

2009-09-26 @ 11:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0