Säng dax!

Sova?!
Ja nu har vi kommit till den skönaste delen av dagen!
Nämligen att sova!
Det är så sjukt skönt!
Fast det tar alltid tid för mej att somna...
Alltid!
Jag vrider och vänder på mej i minst en timme innan jag somnar...
Sen vaknar jag upp då och då och måste somna om igen...
Men det är ändå den skönaste saken på hela dagen!
Sova!
*
Imon blir det att ta vanliga bussen till skolan för att jag orkar inte vänta lite längre för att sen behöva stressa för att hinna i tid...
Så upp halv sju imon!
Börjar inte förens kl 10 och det är lite surt...
Sen slutar jag 11:50!
Men jag måste vänta på stan till typ sex imon kväll, för att jag ska vara med i en opinionsundersökning!
Det ska bli kul men ska vara där vid halv fem tror ja det var... eller halv fyra!
Kommer inte ihåg...
Men får väl gå och sätta mej där vid båda tiderna!
**
Nej nu ska jag sova!
God natt och sov så gott så hörs vi imon!
***
Jag älskar dej Maria Nilsson!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0