SjundeSeptember!

Ja jag är sjuk som vanligt! har legat sjuk sen i torsdags kväll... Därför har jag inte bloggat...
Har inte orkat liks, orkar kanppt sitta här just nu...
Har ätit en gång per dag och typ en penny potion... Ja och mina klass kompisar vet vad det är... Asså en jätte liten partion... Har inte ätit så speciellt mycket som sagt...
Har kollat på resor till skåne... Är skit dyrt! Visst det är värt det alla gånger men vet ju inte om jag kommer ha råd... Så jag och Sanna har tänk oss att vi kanske ska träffas på höst lovet i stället... Sjukt lång tid kvar!
Bara tre dagar kvar! Sen blir jag ett år äldre!

Kommentarer
Postat av: penny :)

haha penny portioner :)

2009-09-08 @ 06:46:19
URL: http://pennysleet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0