SjundeSnartÅttondeSeptember!

Hej!
Ja jag är fortfarnade sjuk, men aja blir väl snart bättre, får jag hoppas iaf...
Saknar skolan/klassen/Penny(som det kommer bild på i slutet av inlägget!) vill tillbax för jag och penny har så sjukt jävla kul!
Dagen har spenderats framför tv:n och datorn, stor renasade hela datorn har ju sjukt mkt mer minne nu! Rensade typ bort 100g i dag! Fan va nörd jag låter!
Nej nu ska jag försöka sova lite, kanske bränna en film eller hitta någon spänande ljud-bok...
Såg Män som hatar kvinnor igår för första gången! Ja jag är sist men man kan inte vara först med allt!
Men iaf vill läsa/lyssa på boken för filmen var sjukt bra! Så böckerna är ju oftast bäst så...
Annars är en ide att läsa klart tredje eragon boken...
Älskar den serien men denna bok är så sjukt lång dragen där jag är just nu! Så har liks gett upp hoppen på boken...
Gjorde det i sommras...
Åå jag vill ha en bärbar! Jag hoppas jag får tillräkligt med pengar till en! Känner men hlt lost utan en bärbar efter sommaren...
Till bringade ju hela sommaren framför en bärbar!
Så om du vet någon bra Spel/studie (eller typ bara spel dator) så kommentera inlägget!
Nej nu ska jag sova! God natt!
Det var du som fick mina känslor att blomma det var du som gav mej livs glädjen tillbax
Det var du som fick mej att kyssa dej
Så nu kan du lika gjärna lämna mej så som du hittade mej...
Texten och bilden hör inte ihop!
<3 på Penny!<3

Kommentarer
Postat av: Candy

Vad söt din flickvän (?) är!

2009-09-08 @ 01:57:57
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0